Garantie & klachten

Bij Mior Home streven we naar de beste kwaliteit en service. Mocht er toch iets misgaan met uw bestelling, dan lossen we dit graag samen met u op.

Garantie

Op onze producten geldt een garantie van twee jaar. Heeft uw product een defect dat niet door eigen toedoen is ontstaan of is het tijdens transport beschadigd? Meld dit dan binnen twee maanden na ontdekking. Stuur een e-mail naar info@miorhome.nl met uw naam, ordernummer, aankoopdatum, een beschrijving van het probleem en duidelijke foto’s. Wij bieden een passende oplossing, zoals reparatie, vervanging of terugbetaling.

Klachten

Niet tevreden met onze service of een ander probleem? Laat het ons weten via info@miorhome.nl met uw gegevens, ordernummer (indien van toepassing), klachtomschrijving en eventuele foto’s. Wij reageren binnen 5 werkdagen om samen een oplossing te vinden.

Wij waarderen uw vertrouwen en helpen u graag verder!